The best Side of دانلود فیلم سگ بند

Wiki Article

فیلم :: فیلم سینمایی :: فیلم سینمایی جنگی :: فیلم سینمایی اکشن :: فیلم سینمایی ا

مهران احمدی بیشتر در عرصه بازیگری فعالیت داشته تا کارگردانی.اولین فیلم وی مصادره بود که با حضور رضا عطاران و هومن سیدی و هادی کاظمی و …ساخته شد و فروش مناسبی داشت .

لینک های خرید فیلم ها به عهده شرکت پخش کننده اثر بوده و در صورت هر گونه مشکل با پشتیبانی سایت مرجع در تماس باشید .

ارسال زیرنویس سایت سابکده، در ستاد ساماندهی وزارت محترم ارشاد ثبت شده و تمامی فعالیت‌های سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

                                            «جهت دانلود فیلم دینامیت کلیک کنید» 

خلاصه داستان : چهار دوست برای برگزاری جشن تولد در یک خانه دور هم جمع می شوند اما حوادثی ناگوار شروع به رخ دادن می کنند. فیلم بربرها

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

خلاصه داستان : هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدمها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود و لی هنوز خلاصه کاملی از این فیلم منتشر نشده و به محض انتشار قرار خواهد گرفت و ?????? ???? ???? ??????

خلاصه داستان : چند دوست قدیمی یک شب در خانه موروثی یکی‌شان جمع می‌شوند. با ورود مهمانان تازه‌وارد به جمع، ماجراهای عجیبی رخ می‌دهد.

دانلود رایگان فیلم سینمایی مهمانخانه ماه نو با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم سینمایی قصیده گاو سفید با لینک مستقیم

بازیگران: امیر جعفری، نازنین بیاتی، بهرام افشاری، مهران احمدی، ناهید مسلمی، سیروس گرجستانی، عزت الله مهرآوران، بهاره کیان افشار، سیامک صفری، میرطاهر مظلومی، سعید امیر سلیمانی، امین فصیح، علی تقی پور و…

این فیلم سومین سری از فیلم‌های پرفروش گشت ارشاد است.سعید سهیلی کارگردان و فیلم‌ نامه‌ نویس اهل ایران است؛ وی فعالیت هنری خود را از حوزه هنری خراسان با تئاتر و فیلمسازی آغاز کرد.

دانلود رایگان فیلم سینمایی قرارمون پارک شهر با لینک مستقیم

Report this wiki page